Bleach Game
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bleach Game


 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU

Goto down 
AutorZpráva
Nernam
Moderator
Moderator
Nernam


Poèet pøíspìvkù : 914
Join date : 04. 04. 09

PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Empty
PříspěvekPředmět: PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU   PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Icon_minitimeSun Jun 14, 2009 10:25 am

RPG pravidla pro vytvoření charakteru Vol. 1-Úvod a nejzákladnější základy
Fajn, takže tady se budou postupně objevovat jednotlivá nová RPG pravidla pro tuhle hru tak sem občas kukněte.
STAV: V PŘÍPRAVĚ

Rasy
Zde je seznam a základní popis ras, za které je možno hrát

Lidé: Nejslabší ze všech ras, má dokonce nižší startovní staty než Hollow, jejich jedinou výhodou je, nepřeberné množství schopností které mohou ovládat a hlavně jejich možnost změnit v průběhu hry rasu na kteroukoliv jinou, aniž by ztratili své schopnosti. Taktéž jsou nejjednodužší na hraní, proto se hodí pro začínající hráče, nebo hráče kteří nemají moc zkušeností s anime nebo mangou Bleach.

Quinci: Zvláštní odrůda lidí, s velkou duševní silou a schopností ji použít v boji. Přestože se to nezdá, jsou velice silní a schopní v boji konkurovat i těm nejsilnějším shinigami na úrovni kapitána. V boji pak používají pouze střelné zbraně, nejčastěji nějakou formu spirituálního luku. Quinci je podobný lidem, avšak kvůli velkému množství shcopností je mnohem obtížnější jej hrát, hra navíc vyžaduje už jisté znalosti reálií světa Bleach, navíc se Quinci už nemůže změnit v případě fyzické smrti v jinou rasu, ale ztřácí všechnu sovu moc a stává se obyčejnou duší s vysokým reiatsu

Hollow: Démoni světa Bleach, hollow je duševní bytost, které vznikne z obyčejné duše přetrhnutím a zkorodováním jejího řetězu osudu, většinou se jedná o velká monstra s dírou v hrudi a lebce podobnou maskou na oblyčeji. Jejich velká výhoda je značně velká paleta schopností kterou mohou ovládnout a také rychlé získávání zkušeností, nevíhodou je že jsou zezačátku kvůli chybějící zanpakutou, nebo jiné zbrani a schopnosti ovládnout zprávně svou sílu slabší než ostatní rasy.

Arrancaru: Jedná se o Hollow, ale převážně Menos, kteří obětovali svou masku pro získáni sil shinigami a větší kontrolu nad vlastní mocí.

Shinigami: Z nepochopitelného důvodu nejoblíbenější rasa ve hře. Silní, univerzální válečníci, vyznající se v boji i magii. Jejich největší výhodou je že hned ze začátku disponují silnou zbraní tzv. Zanpakutou, na druhou stranu však získávají zkušenosti nejpomaleji ze všech ostatních ras a je za ně velmi těžké hrát.

Vizard: Vyvynutý shinigami, jsou to ti, co se kvůli moci neštítili vlést do panství Hollow a čerpat sílu odtamtud, díky tomuto jsou mnohem silnější, rychlejší a mají mnohem větší duševní sílu nez běžný shinigami.

Staty

Zde se nachází popis všech základních statů. Všechny tyto staty mají až na životy minimální hodnotu 1.

Síla: Fyzická síla, udává kolik toho unesete a hlavně zranění, které budete udělovat svím nepřátelům

Rychlost: Udává vaši rychlost, pohybu jak v boji tak mimo boj, zvyšuje šanci na zásah a obranu před nepřátelským útokem, taktéž ovlivňuje vysokorychlostní schopnosti jako je Shunpo a podobně.

Obratnost: Další důležitá vlastnost, udává vaší schopnost vyhnout se útoku, nebo zasáhnout, taktéž různá akrobatická čísla na ní závysí.

Inteligence: Inteligence je velmi důležitá vlastnost udávající vaši schopnost se učit, v podstatě je přímo úměrná počtu shcopností které se budete moci naučit.

Vůle: Další důležitá vlastnost, odvíjí se od ní sála vašeho Kido a taká vaše schopnost soustředit se na použávání vašich schopností.

Charisma: Udává jak působíte na své okolí, jak dokážete s ostatnímy komunikovat.

Životy: Patrně nejdůležitější vlastnost, udává kolik zranění snesete a jak moc jste zranění. Počet životů je roven (síla+reiriaku)/2+10

Reiriaku: Duševní síla, jedna z nejdůležitějších vlastností, udává jak silné a mocné techniky se zvládnete naučit

Energie: Další důležitá vlastnost, udává, kolik a jak silných technik dovedete použíte než se vyčerpáte. Energie se vypočítá jako (síla+vůle+reiriaku)/3+10


Staty jednotlivých ras(kromě Vizard a Arrancaru)
Všechny staty začínají na 1. Jednotlivé rasy však mají různé bonusy ke statům a to jsou

Lidé: Mají bonus 1 k Charismě a Inteligenci.

Quinci: Quinci mají bonus 1 k Rychlosti a Inteligenci

Shinigami: Mají bonus 1 k Reiriaku a Obratnosti

Hollow: Mají bonus 1 k Reiriaku a Síle

Staty všeobecně
Každá postava má na 1. úrovni 13 bodů, které si může libovolně rozdělit mezi všechny vlastnosti kromě životů a Energii(ty se dopočítávají) . Platí že do každé vlastnosti může vložit max 3 body.

Úrovně a zkušenosti
Zkušenosti může přidělovat pouze Moderátor nebo administrátor a to takto
Za porážku nepřítele v souboji: 1+rozdíl mezi úrovněmi (nepřítel-hráč) minimum je ale 1 zkušenost
Za tréning 6 h (hráč napíše že jde trénovat a následně se 6 h nezapojuje do hry) získá 2 zk
Za tráning 12h (hráč napíše že jde trénovat a následně se 12h nezapojuje od hry) získá 5 zk
za tréning 18h (hráč napíše že jde trénovat a následně se 18h nezapojuje do hry) získá 8zk
Za tréning 24h (hráč napíše že jde trénovat a následně se 24h nezapojuje do hry) získá 10zk
KAŽDÝ TRÉNING MUSÍ BÝT SCHVÁLEN MODERÁTOREM NEBO ADMINISTRÁTOREM JINAK JE NEPLATNÝ. Mimochodem, mezi tréningy musí být minimálně 10 ukázkovích přízpěvků (100 řádků textu) a tréning nesmí být přerušen a samotný tréning musí být popsán minimálně 8 řádkovím přízpěvkem.
Za výpomoc: Za výpomoc při hře, údržbě atd může administrátor nebo moderátro hráči udělit 1 až 10 zk
Za používání schopností: Za každé 10. použití zvláštní schopnosti postavy (nesmí to být zbytečné použití, co je a co není zbytečné použití rozhoduje admin nebo moderátor) získá postava 1. zk

PRO HOLLOW
Za každou bytost stejné nebo vyžší úrovně kterou sežerete získáte 1+ rozdíl úrovní (min však jedna(pokud nemá duševní energii nedostanete nic) zk. Nemůžete však trénovat.

Úrovně
Počez Zk na úroveň je současná (úroveň+10)x2

Zvíšení vlastností
Každou úroveň máte 3 body, které můžete libovolně rozdělit mezi své vlastnosti, kromě životů a energie.

Zranění, Vyčerpání, Odpočinek a léčení

Zranění:
Jste li vážněji zraněni, klesá vaše výkonost a bojové schopnosti.
Ztratíte li více životů než činí 1/4 životů (musí to být více než je hodnota vůle) vaše síla dočasně klesne o 1 (min 1)
Ztratíte li více životů než činí 1/2 životů (musí to být více než je hodnota vůle vaše fyzické vlastnosti klesnou o 2, je li (min 1) méně než hodnota vůle tak o 1
Ztratíte li více životů než činí 3/4 životů, (musí být více než hodnota vůle, jinak o 2) Vaše fyzické vlastnosti klesnou o 3 (min 1) A psychycké o 1.

Jste li zranění tak, že vaše životy klesnou na nebo pod nulu, upadáte do bezvědomí, ve kterém každou půlhodinu od zranění ztrícíte jeden život, v okamžiku kdy se vaše životy dostanou do záporu na stejné úrovni jako je počet životů postava umírá.

Vyčerpání: platí to samé co u zranění, s tím že vyčerpat se do mínusu nejde a klesne li energie na 0 upadáte do bezvědomí za tolik přízpěvků kolik dělá hodnota vaší vůle

Odpočinek
Jako odpočinek se počítá 3 po sobě jdoucí přízpěvky, ve kterých nebojujete ani nevykonáváte žádnou namáhavou činost, takovíto odpočinek obnoví 5 bodů energie a vyléčí 1 život

Léčení:
Životy se dají obnovovat odpočinkem a různými schopnostmi, které budou popsané až dále.

Hollow se navíc můžou rozhodnou při sežrání obětovat zkušenosti vyléčení nebo odpočinku. Za každou 1 zk si může obnovit 10 bodů energie a 5 bodů života.

Boj
Děcka ani netušíte jak je těžký vytvořit smysluplný pravidla pro boj, takže je dost dobře možný že tahle sekce se postupem hry upraví, aby to bylo trošku vyváženější...

Fajn, takže věc první BČ neboli Bojové číslo, ukrad sem ho z DrD+, hlavně to na mě nepráskněte XD Takže, tohle bojové číslo odpovídá vašim bojovím schopnostem.
Bč=rychlost+obratnost/2 Toto číslo vlastně ukazuje, jak schopným bojovníkem jste, a také kolik akcí bojovích za přízpěvek můžete provést. Platí že můžete provést 2+(Vaše BČ-Bč oponenta) je li rozdíl větší než 5, (máte neomezené pole působnosti akcí), v případě že se dostanete do mínusu tak se to řeší následovně
-1: Můžete provést akci jednou za dva přízpěvky
-2: Můžete provést akci jednou za tři přízpěvky
-3: Můžete provést akci jednou za čtyři přízpěvky
-4: Můžete provést akci jednou za pět přízpěvků
-5> Váš soupeř je o tolik lepší než vy, že se v boji jeden na jednoho nezmůžete ani na obranu. To však neznamená že si vůbec ani neškrtnete, když bude váš soupeř machrovat a předváďět se, může vám moderátor přidělit jednu až několik akcí na kolo.

Bojové akce:
Útok: Ať pěstí, drápem nebo mečem, vždy by měl být dobře popsán, protože jak kvalitní je popis se odrazí na vaší šanci zasáhnout
Obrana: Jste li napaden musíte se bránit, platí to samé co pro útok, stojí vás jednu akci a kvalita popisu vaší obrany záleží na tom jestli se ubráníte nebo ne.
Akrobacie, pohyb úniky: sem patří nejrůznější kotouli salta, běh, útěk, kroky a podobně, vždy platí že máte z této kategorie dvě činosti na akci.
Používání schopností: Kolik akcí stojí která zvláštní schopnost bude vždy uvedené u ní.

Překvapení
Podaříli se vám překvapit svého soupeře (rozhoduje admin nebo mod...) máte v prvním přízpěvku bunus k BČ 2 a v druhém 1.

Zranění v boji:
Zasáhnete li svého soupeře, zraníte ho za tolik životů, kolik činí Destrukce vaší zbraně nebo schopnosti
Destrukce schopnosti je uvedená u jednotlivích schopností, Destrukce zbraně je Síla+1. Od zranění se odečítá 1 za ochranu kimona, oblečení nebo kůže u Hollow, je možné že některé schopnosti tuto obranu ještě zvíší.

DŮLEŽITÉ: ZRANÍTE LI SVÉHO SOUPEŘE ZA VÍCE NEŽ 1/3 ŽIVOTŮ MŮŽETE SE ROZHODNOUT MÍSTO ZRANĚNÍ USEKNOUT MU JEDNU KONČETINU (ZRANĚNÍ JE PAK 1/2 ZATO JE VŠAK ZMRZAČENÝ)


Naposledy upravil Nernam dne Sat Jun 20, 2009 3:10 pm, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru Goto down
Nernam
Moderator
Moderator
Nernam


Poèet pøíspìvkù : 914
Join date : 04. 04. 09

PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Empty
PříspěvekPředmět: Lidské schopnosti část 1   PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Icon_minitimeThu Jun 18, 2009 10:28 pm

Lidé
V tomto přízpěvku se nachází pravidla pro lidi, seznam a popis jejich schopnosítí, pravidla pro učení se schopnostem atd.

Učení se schopnostem
S každou úrovní získá postava 5 bodů, které může libovolně rozdělit při nákupu schopností. Jedinou vyjímkou je 1. úroveň na které máte 7 bodů Přitom platí že každá schopnost má 3 úrovně, daná úroveň stojí stejně tolik, jaké je její pořadové číslo, čili naučit se novou schopnost na 1 úrovovni vás bude stát 1 bod, 2. úrovni 3 body a 3. úrovni 5 bodů Schopnosti lidí se dělí na Obecné, Bojové a Zvláštní.
Poznámka: Tento seznam ještě není kompletní je možné že se během hry bude aktualizovat a rozšiřovat či upravovat.

Obecné
Obecné schopnosti jsou všechny obyčejné schopnosti které lidem pomáhají v běžném životě a nemají nic společného s bojem, duchy nebo reiriaku. Jak jsem říkal, toto je jen provizorní seznam, jestli budete mítn nápad na jeho rozšíření, písněte mi to PMkou (Tyto schopnosti se můžou učit i Quinci, shinigami a Hollow)


Atletika
Popis: Atletika je schopnost/dovednost, umožňující vám rychleji běhat, lépe a dál skákat atd.
Podmínky naučení: nic
1. úroveň: Běžíš li máš bonus k rychlosti +1
2. úroveň: Máš při běhu bonus k rychlosti +2
3. úroveň: Máš při běhu bonus k rychlosti +3

Akrobacie
Podmínky naučení: Obratnost min 2 pro 1. úroveň prot 2. Obratnost min 3 pro 3. obratnost min 5
Popis: Schopnost umožňující ti provádět nejrůznější akrobatické prvky
1. úroveň: Malé schopnosti, jsi schopen provádět jen základní akrobatické prvky jako je třeba kotoul, nebo stojka
2. úroveň: Průměrné schopnosti, jsi schopen provádět obtížnější prvky jako je třeba parakotoul, přemet atd.
3. úroveň: Výborné schopnosti, jsi schopen provádět velmi obtížné prvky jako je kotoul bez rukou, salta atd.

Řízení/motorka/auto/velká vozydla/loď/vrtulník/malé letadlo/dopravní letadlo/bojové letadlo (jedná se o tosm samostatných schopnosti)
Popis: Udává vaši schopnost řídit daná vozidla, to že máte danou schopnost na 0 znamená že daná vozidla řídit vůbec neumíte
Podmínky: nic
1. úroveň: Jakš takš řízení vzládáš, ale nejsi v tom moc dobrý, jsi rád že se udržíš na silnici
2. úroveň: Průměrný řidič, víš co a jak i v krizové situaci
3. úroveň: Mistr, za volanten (řidítky,kniplem atd.) tě nic nepřekvapí

Odolnost
Podmínky naučení: síla min 3 pro 1. úroveň, síla 5 pro 2 úroveň Síla 7 pro 3 úroveň
Popis: zvedá odolnost tvého těla proti zraněním, jedná se o jistou přirozenou ochranu, kterou odečítáš od hodnoty zranění které utržíš
1. úroveň: Tvá přirozená zbroj se zvedne o 1
2. úroveň: Tvá přirozená zbroj se zvedne o 2
3. úroveň: Tvá přirozená zbroj se zvedne o 3

Plavání
Podmínky naučení: nic
Popis: Schopnost udávající jak dobrými jste plavci, na úrovni 0 znamená že vůbec plavat neumíte
1. úoveň: Jsi plavec začátečník, při pohybu ve vodě se tvá rychlost počítá jako 1/2
2. úroveň: Jsi průměrný plavec, tvá rychlost ve vodě je 3/4
3. úroveň: Jsi mistr plavec, tvá rychlost ve vodě je rovna běžné rychlosti

Pohyb v lese/městě/horách/poušti (jedná se o 4 samostatné schopností)
Podmínky naučení: obratnost min 3
Popis: udává vaši schopnost pohybu v přírodě, či jiném prostředí, vaši schopnost skrývání se zde atd.
1. úroveň: dané prostředí je pro tebe není žádnou neznámou, při pohybu v něm máš bonus +1 k rychlosti, budeš li se v něm zkrývat, máš větší šanci na úspěch
2. úroveň: dané prostředí je tvůj známí přítel, při pohybu v něm máš bonus +2 k rychlosti a větší šanci se v něm skrýt před pronásledovalteli
3. úroveň: dané prostředí je tvůj druhý domov, při pohybu v něm máš bonus +3 k rychlosti a větší šanci se v něm skrýt.

Šplh
Podmínky: Obranost min 3
Popis: Udává vaši schopnost šplhat a lést, jak po laně, tak horách skálách zdech atd.
1. úroveň: Jsi schopen lést po neobtížných překážkách (určuje mod či admin)
2. úroveň: Jsi schopen lést po obtížnějších překážkách (určuje mod či admin)
3. úroveň: jsi schopen lést po extrémních překážkách (určuje mod či admin)

Výdrž:
Podmínky: 1. úroveň síla min 3, reiriaku min 3 2. úroveň Reiriaku min 5. 3. úroveň Reirikau min 7.
Popis: Zvyšuje vaši výdrž, jinak řečeno snižuje energetické náklady vašich zvláštních technik na vaše tělo
1. úroveň: Snižuje energetickou cenu vašich technik o 1 (min. 1)
2. úroveň: Snižuje energetickou cenu vašich technik o 2 (min. 1)
3. úroveň: Snižuje energetickou cenu vašich technik o 3 (min. 1)

Přesvědčivost
Podmínky: Charisma min 2 pro 1. úroveň. Pro 2. úroveň min charisma 4. pro 3. úroveň Charisma min 5
Popis: Zvyšuje vaši přesvědčivost při smlouvání, obchodování atd.
1. úroveň: Při přesvědčování zvyšuje vaši šanci na přesvědčení dané osoby o 1
2. úroveň: Při přesvědčování zvyšuje vaši šanci na přesvědčení dané osoby o 2
3. úroveň: Při přesvědčování zvyšuje vaši šanci na přesvědčení dané osoby o 3

Vaření
Podmínky: Obranost min 2
Popis: Udává vaši schopnost vařit, neznalost této schopnosti znamená že neumíte uvařit vůbec nic
1. úroveň: Slabé schopnosti, sami jste schopni uvařit tak maximálně vajčka nebo ohřát párek, podle receptu i něco mírně složitějšího
2. úroveň: Průměrné schopnosti jste schopni uvařit obyčejná jídla
3. úroveň: Mistrovství jste schopni uvařit téměř libovolné jídlo

První pomoc
Podmínky: 1. úroveň: Inteligence a obratnost min 2. 2 úroveň: Inteligence a obranost min 3. 3 úroveň: Inteligence a obratnost min 5
Popis: Udává vaši schopnost léčit akutní zranění vaše, nebo vašich spolubojovníků
1. úroveň: Malé schopnosti: dokážete vyléčit 1 život za přízpěvek, staráte li se o někoho v bezvědomí (má životy na 0 nebo níž) nejste schopni o probrat, můžete ho však udržet naživu tak že se zastaví postup ztrácení životů o hodinu
2. úroveň: Průměrné schopnosti: Dokážete vyléčit 2 životy za přízpěvek, staráte li se o někoho v bezvědomí (má životy na 0 nebo niž) nejste schopni ho probrat, ale můžete ho udržet naživu tak že se zastaví postup ztráty životů o 3 hodiny.
3. úroveň Nadprůměrné schopnosti: Dokážete vyléčit 3 životy za přízpěvek, staráte li se o někoho v bezvědomí, dokážete ho probrat a vyléčit má li životy na 0, klesli-li už však níž, můžete mu jen koupit 5 hodin života.
( Nejste schopni vyléčit zmrzačení ani smrt)

Léčitelství
Podmínky: 1. úrveň: První pomoc 3 2. úroveň: Inteligence a obranost min 7. 3. úroveň: Inteligence a obratnost min 10
Popis: Udává vaši schopnost léčit těžká zranění vaše, nebo vašich spolubojobníků
1. úroveň: Obstojné léčivé schopnosti: Jste schopni vyléčit 3 životy za přízpěvek, staráte li se o někoho v bezvědomí, dokážete ho probrat.
2. úroveň: To samé jen léčíte 5 životů za kolo
3. úroveň: Dokážete přivést k životu postavu mrtvou až 1 hodinu reálného času
(Nejste schopni vyléčit zmrzačení)

Bojové schopnosti
Zde se nachází popis schopností které se dají použít v boji, opět tyto schopnosti může ovládat i kterákoliv jiná rasa. Opět platí že tento seznam není kompletní, máte li nápad na jeho rozšíření písněte mi PMkou

Boj bezezbraně
Podmínky: nic
Popis: Zvětšuje vaši schopnost boje bezezbraně proti libovolnému protivníkovi.
1. úroveň: Při boji bezezbraně se vaše Bč zvedá o 1
2. úroveň: Při boji bezezbraně se vaše Bč zvedá o 2
3. úroveň: Při boji bezezbraně se vaše Bč zvedá o 3

Boj s nožem/ mečem/těžkými zbraněmi/vrhacími zbraněmi/ dlouhými zbraněmi/pistole/ pušky/samopaly (jedná se o 8 samostatných schopností)
Podmínky: 1 úroveň obratnost 2, 2. úroveň Obratnost 3 3 úroveň Obratnost 5
Popis: Udává vaše schopnosti v boji s nejrůznějšími zbraněmi
1. úroveň: Při boji s danou zbraní se vaše Bč zvedá o 1
2. úroveň: Při boji s danou zbraní se vaše Bč zvedá o 2
3. úroveň: Při boji s danou zbraní se vaše Bč zvedá o 3

Bojová umění
Jedná se o vyžší stupeň bojových schopností poskytující svému uživateli v boji nejrůznější výhody, přestože existuje obrovské množství bojovích umění, já tu uvádím jen jedno a to které sám obládám, jeslti někdo z vás má zkušenosti s jiným bojovím uměním písněte mi přez PMku a já ho sem přidám


Taijutsu
Popis: Jedná se o bojové umění spoléhající se na vaši obratnost a reflexi více než na naučené pohyby.
Podmínky naučení: 1. úroveň Boj bezezbraně a obranost 3; 2 úroveň Obratnost 5; 3 úroveň Obratnost 8
1. úroveň: Vaše BČ je rovno úrovni vaší obratností

Techniky 1. úrovně: Jedná se o samostatné techniky které stojí 1 bod a nemají úroveň

Reflexivní úhyb: Zvedá vaší šanci ubránit se útokům nepřítele (záleží na adminovi nebo moderátorovi)

Úder silou těla: Zvyšuje sílu vašeho úderu, zranění které udílíte je tak o 1 větší

Únik: Ubránili jste li se soupeřově útoku, můžete použít únik, díky čemuž máte v daném dalším přízpěvku Bč jakoby o 1 vyžší

Kamae: Speciální postoje, používáte li je, máte Bč o 1 vyžší

San shin no kata: Soustava pohybů, bloků a úderů, používá te li ji zvedá se vám šance na obranu, síla úderu a Bč o 1, stojí však 1 bod energie za přízpěvek používání

2. úroveň: Vaše Bč je zvíšeno o 1
Techniky 2. úrovně: Jedná se o samostatné techniky které stojí 3 body a nemají úroveň

Údery na vitální body: Je li vaše Bč min o 2 vyžší než vašeho soupeře můžete útočit na jeho vytální body tak že zraňujete jakoby jste měli sílu o 2 vyžší

Odzbrojení: Zasáhne te li svého soupeře který má zbraň můžete ho místo zraněí odzbrojitl

Zmatení soupeře: V boji můžete mátnout svého soupeře tak že se vaše šance na zásah znatelně zvýší

3. úroveň Vaše Bč je zvíšeno o 2
Techniky 3. úrovně: jedná se o samostatné techniky které stojí 5 bodů a nemají úroveň

Feeling: Tato technika vám umožní ucítit ohrožení dříve než na vás někdo zaútočí, ovládáte li ji, nemůžete být nikdy překvapeni

Prázdná mysl: V boji nemyslíte, vaše tělo bojuje jen podle reflexů, zvedá vaše Bč o 1 a zvedá šanci na zásah a obranu, stojí však 3 body energie za přízpěvek.


Zvláštní schopnosti
Jo tak tohle byl vážně Hardcore vymyslet, ale nakonec jsem nějaký ten sistém sesmolil, s chybama a úpravama se počítá, taktéž s vašmi návrhy, platí že tyto schopnosti nemůže ovládat nikdo jiný než lidé, změní li člověk svou rasu, o tyto schopnosti přijde

Vidění duchů, Hollow a Shinigami: Automatická schopnost, nemusí za ni nic platit má ji hned

Odpečetění reiriaku: Tato schopnost nemá úroveň, stojí 3 body a je potřeba ji mít, bez ní není možné používat jiné zvláštní schopnosti.
Návrat nahoru Goto down
Nernam
Moderator
Moderator
Nernam


Poèet pøíspìvkù : 914
Join date : 04. 04. 09

PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Empty
PříspěvekPředmět: Lidské schopnosti část 2   PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Icon_minitimeSat Jun 20, 2009 6:04 pm

Lidé

Zvláštní síla
Jedná se v podstatě o stejnou věc jako je shinigamijská zanpakutou nebo schopnosti Hollow

Základní popis síly:
Jméno: Jméno síly
Podstata síly: Může být jen jedna, možnosti jsou: Destrukce, Mentální, Oheň, Voda, Vzduch, Země, Blesk, Časoprostor, (Jak jsem na něco zapoměl, písněte mi PM a já to přidám) Příklad: Tak například, Inoue používá schopnosti typu Časoprostor, Chad pak používá: Destrukci
Seznam technik. (nepište sem nic co neumíte). Techniky 1. úrovně stojí 1 bod, techniky 2 úrovně 3 body a techniky 3. úrovně 5 bodů.
Vizuální podoba:
Úroveň:
1. Umožňuje používat schopnosti dané síly 1. úrovně, vyžaduje min 2 body reiriaku jedná se o úroveň Shi-kai
2. Umožňuje používat schopnosti dané síly 2. úrovně, vyžaduje min 5 bodů reiriaku jedná se o něco mezi Shi-kai a Bankai
3. Umožňuje používat schopnosti dané síly 3. úrovně, vyžaduje min 8 bodů reiriaku jedná se o úroveň Ban-kai

Popis jednotlivých podstat: (Nepřátelská technika se dá negovat i tvou vlastní technikou útočnou, musí však mít stejnou sílu (v případě opačných) stačí 1/2 nebo dvojnásobná Máš li vodu a tvůj soupeř oheň je potřeba 1/2 máš li oheň a tvůj soupeř vodu potřebuješ dvakrát tolik síly.)
DŮLEŽITÉ ZDE UVEDENÉ "TECHNIKY" JSOU JEN ŠABLONY PODLE KTERÝCH SI BUDETE TVOŘIT SVÉ TECHNIKY U TECHNIK U KTERÝCH JE UVEDENA JEJICH SÍLA JAKO SOUČET NĚČEHO A ENERGIE PLATÍ ŽE STOJÍ MINIMÁLNĚ 1 BOD ENERGIE

Destrukce/Reiriaku:
Jedná se o sílu a schopnosti zaměřující se převážně na zničení oponenta, jen velmi vzácně se v arzenálu lidí s toto silou nachází nějaké obrané schopnosti.

1. úroveň: Jedná se převážně o schopnosti zvyšující sílu fyzického útoku, nebo různé energetické střeli atd. Platí že u těchto schopností 1 bod energie = 1 bodu síly. Maximální síla kterou do takovích technik může vložit je rovna 1/2 reiriaku (platí pro různé střeli). Zvyšuje li sílu fyzického útoku, platí že zvyšuje sílu o tolik kolik je 1/4 reiriaku (min 1). U obraných schopností poskytuje buďto "zbroj" se silou 1/4 reiriaku (min 1), nebo štít, který je schopen zadržet útoky o síle 1/2 reiriaku (min 1), ale musí se ti podařit bránit se sním. Až na onu střelu to musí být pasivní schopnosti

2. úroveň: Totéž co první úroveň s tím že kromě obyčejných střel může vytvářet i různé paprsky typu Cero jeho destruktivní síla je rovna počtu podů energie které jsou do ní vloženy +1/3reiiriaku (min 1), nebo využít reiriaku tak že ho v paži koncentruje a využije k útoku jako třeba La Muerte (Chad), pro tento typ platí že zvyšují sílu o energie do nich vložení + 1/2 reiriaku (min 1), jejich nevíhoda je nutný útok z nulové vzdálenosti

3. úroveň Zde se nachází ty naprosto nejsilnější techniky zaměřené na způsobnení co největšího zranění. Převážně se jedná o nejrůznější tlakové vlny, schopnost tvořit různé útočné zbraně, paprsky typu Gran Ray Cero atd.

Tlakové vlny: Jsou schopné odhodit nepřítele, negovat nepřátelské technyky které byste za normálních okolností nebyli schopni odrazit atd. Jejich síla je rovna energii do nich vložené +1/3 reiatsu.
Zbraně určené k boji zblízka: Mají větší destruktivní sílu, ale jejich nevýhodou je nutnost 0 vzdálenosti, jejich destruktivní síla je rovna energii do nich vložené + reiatsu

Zbraně určené k boji zdálky: Mají nižší destruktivní sílu, jejich velkou výhodou je ale možnost útočit z větší vzdálenosti. Jejich destruktivní síla je rovna energii do nich vložené +1/2 reiriaku

Paprsek: Nejmocnější destruktivní techniky, stojí většinou obrovské množství energie a mají obrovské destruktivní účinky. Síla těchto technik je rovna reiriaku+ vložená energie+5.

Mentální
V této kategorii je jen minimum přímo zraňujících technik, převážně se jedná o techniky které působí prostřednictvím vaší vůle na mysl oponenta prostřednicvtvím různých iluzí atd.

1. úroveň Jedná se především o podpůrné schopnosti jako je telepatie, empatie, sugesce, a bojové jako je telekineze

Telepatie: Aktivní schopnost, stojí Tolik bodů energie o kolik potřebujete zvýšit vůli, následně máte li vůli vyžší než váš soupeř můžete přečíst jeho myšlenky (dá se použít i zpětně, tedy že si přečtete myšlenky z jeho minulého přízpěvku, v boji tak můžete odhadovat jeho útoky atd.)

Empatie: Schopnost vycítit emoce, pasivní, může varovat před útoky nepřátel atd.

Sugesce: Schopnost umožňující osobě vnuknout nějaký pocit myšlneku, nápad atd.

Telekineze: útočné schopnosti převážně na střední vzdálenost jejich síla je rovna 1/2 vložené energie

2. úroveň Zde se nachází různě na mysl útočící techniky,

Mentální úder: různé na mysl útočící techniky pro střední vzdálenost, jejich síla je rovna hodnotě vůle+1/4 použité energie, od zranění si soupeř odečítá hodnotu své vůle.

3. úroveň: Sem patří různé telekinetické koule, paprsky a iluze nejrůznější síly

Telekinetické údery: Aktivní útočné schopnosti jejichž síle je rovná vůli +1/4 vložené energie, daný cíl se brání zbrojí

Iluze: Jejich síla je energie/2+ vůle, překonáli sílu soupeřovi vůle, uvrhne ho do iluze.

Oheň
Obsahuje schopnosti využívající pro boj sílu ohně. Jedná se převážně o útočné schopnosti se slušnou destruktivní silou, působí však jinak než destruktivní schopnosti, neboť místo prudkého útoku zraňují spíše pozvolně. Tyto techniky jsou velice náročné na energii.

1. úroveň: Jedná se o různé ohnivé střeli všech možných tvarů a velikostí, jejich síla je rovna vložené energii-5 (minimální energie je tedy 5)těchto pět bodů zranění pak po 1 udělí v následujících 5 kolech, vlivem hoření zasaženého, je možné že se mu podaří se uhasit.

2. úroveň zde se nachází různé plamené vlny, paprsky, a bariéry Síla vln je rovna 1/4 reiriaku + energie vložená-5(platí to samé co u předchozího)
Paprsky: Jedná se o koncentrovanější ohnivé útoky, které mají menší šanci na zásah ale více zraňují 1/3 reiriaku+ energie-5

Bariéry: brání v průchodu všem jejichž reiriaku je nižší než 1/2 reiriaku+ energie, pokusí li se někdo takoví projít je za tuto sílu zraněn. Tyto bariéry každé kolo zrící 1 bod síly až zmyzí docela.

3. úroveň: Zde se nachází různé planené útoky vysoké intenzity, ohnivé gejzíry, exploze, ohnivé deště atd.
Plamené útoky: slabší účinost ale velká šance na zásah: Síla 1/2 reiriaku + vložené energie-5

Gejzíry: Velmi mocné útoky , jejichž zdroje bývá většinou země, ale mohou vycházet i z rukou, případně jiné zbraně, jejich síla je reiriaku+vložená energie-10 (o té desítce platí to samé co o oné pětce s tím že je to 2 zranění zakolo)

Exploze: Využívá sílu ohně k vyvolání mocné exploze, která zasáhne různý počet nepřátel, jejich síla výhodou je téměř stoprocentní šance na zásah, nevýhodou menší síla 1/3 reiriaku+ vložená energie.

Ohnivé deště: Pod tímto názvem se ukrývá velká škála plošných ohnivých útoků (s ohnivým deštěm nemusí mít nic společného) zaměřující se hlavě na útok proti velkému množství nepřátel, většinou vytvoří 10 a více střel. Síla těchto střel je reiriaku+ vložené energie/počtem střel-5

Voda
Voda patří k nejvyvážnenějším silám, neboť obsahuje velké množství útočných, i obraných a podpůrných technik, vhodné pro boj s téměř libovolným nepřítelem.

1. úroveň: Jedná se o nejrůznější schopnosti matoucí soupeře a jednoduché vodní útoky posilující vyzické údery vahou vody

Matení: Síla této schopnosti je stejná jako energie do ní vložná, překoná li inteligenci cíle, ztratí cíl tolik Bč kolik je rozdíl v síla techniky-jeho inteligence

Posílení útoku: Prí zásahu zbraní či pěstí vyvolá určité množství vody, které zvýší sílu útoku o energie/4

2. úroveň: Jedná se o nejrůznější vysokotlaké vodní útoky různých tvarů a vodních bariér

Vysokotlaké útoky: Vypustí vodu pod vysokým tlakem který zasáhne soupeře, její síla je reiriaku/4+ vložená energie

Vodní bariéra: Různé obrané vodní stěny atd pohltí útoky se silou 1/2 reiriaku+ vložená energie, síla pohlcených útoků se odečítá od síly stěny, je li síla 0 a méně bariéra zmizí

3. úroveň Nejrůznějí vodní útoky využívající velké přívalové vlny, mohutné sloupy vody a vodní šítyty

Přívalové vlny: Mají velkou šanci na zásah, ale jejich síla je reiriaku/3 + energie.
Vodní sloupy: Nižší šance na zásah, ale jejich síla je reiriaku/2 + energie.
Vodní štíty: To samé co bariéry jen pohlcují útoky se silou reiriaku+ vložená energie

Vzduch
Obsahuje velké množství útočných a podpůrných technik, které sice nezpůsobují závrané zranění, zato jsou však velice rychlé a jen málo kdo jim dokáže utéct.

1. úroveň: Obsahuje různá větrná ostří a údery, taktéž techniky zpomalující soupeře působením protivětru

Větrná ostří: Velmi rychlé techniky působující sečné zranění, jejich síla je velmi nízká je rovna energii-1 zato je jim jen velmi, velmi obtížné se vyhnout.

Větrné údery: Techniky působící větrem drtivé zranění, jsou o něco pomalejší, zato však způsobují o něco větší zranění, rovné využité energii.

Zpomalující techniky: pomocí vyžšího tlaku vzduchu, protivýtru atd. zpomaluje nepřítele, tím že snižuje jeho rychlost a obratnost (a tím i Bč) o energie-3 bodů a to i na 0.

2. úroveň: Obsahuje silnější větrná ostří, různé vzdušné proudy, a omezující techniky

Silnější větrná ostří: vezkutečnosti nedělá nic víc než že vytvoří velké množství slabých větrných ostří a zaútočí s nimi na nepřítele (obdoba Senbosakury). Jejich síla je stejná jako energie/počtem ostří+1/5 reiriaku (min 1)

Vzdušné pourdy: Na velké zranění zaměřené útoky, které udečí soupeře pomalím proudem vzduchu zraňujícím za energie+ reriaku/3

Omezující techniky: Techniky omezující jednu libovolnou fizickou vlastnost soupeře, nebo oslabující nepřátelské techniky (včetně ohně) a to o energie-2 bodů a to klidně i na 0

3. úroveň Obsahuje mračna větrných čepelí, různé silné větrné porudy

Mračna větrných čepelí: Vytvoří velké množství větrných čepelí které zaútočí na soupeře, jejich síla je enerige/počtem čepelí-10

Silné větrné porudy: Vytváří různé větrné porudy, tornáda atd, jejichž síla je energie+ reiriaku/2.

Země
Země obsahuje velké množství velmi pomalích, avšak neuvěřitelně silných útočných a obraných technik

1. úroveň: Obsahuje nejrůznější zemní štíty, a kamenné střeli

Zemní šíty: Pohlcují nepřáteské útoky do síly 1/4 reiriaku + energie (od jejich síly se odečte síla nepřáteského útoku, je li méně než nula nebo nula štít se rozpadne)

Kamenné střeli: mohou vycházet ze země nebo zbraně, různě velké kamenné střeli, jejichž síla je rovna energii na ně použité +1

2. úroveň: Obsahuje různé kamenný štít a údery s velkou silou, vytvoření zbraní.

Kamenná ochrana: Vyblokuje tolik destruktivní síly kolik činí energie + 1/3 reiatsu

Kamenné údery: Různé druhy kamenných úderů mohou vycházet ze zbraně nebo země, jejich destruktivní síla je energie+ 1/3 reiriaku

Stvoření zbraně: Vytvoří libovolnou kamennou zbraň, jejíž ničivá síla je rovna energie+1/4 reiriaku

3. úroveň Obsahuje útoky pomocí kamene, hliněné sloupce a kamenné bariéry

Údery pomocí kamene: Techniky které ze země nebo zbraně uvolní kamenný útok se silou reiriaku/2 + energie

Hliněné sloupce: Ze zbraně nebo země uvolní velký hlinněný sloupec který na soupeře zaútočí se silou reiriaku+ energie

Kamenné bariéry: Obrané techniky které pohltí reiriaku+5+ energie síly útoku.



Blesk/Elektřina
V součastnosti velice časté schopnosti, útočné schopnosti způsobují velké zranění a omezující popáleniny jejcih nevýhodou je vpřevážná časová krátkost a úder jediným směrem, takže se jim přez jejich rychlost dá poměrně snadno vyhnout, na druhou stranu plošné útoky bývají povětšinou slabé a jen málokdy zkutečně zraní.

1. úroveň: Obsahuje slabé energetické výboje blesky.
Výboj: Jednorázoví energetický výboj, jeho síla je rovna energii na něj použité
Blesky: Několik desítek slabších výbojů které zasáhnou soupeřovo tělo, síla je rovna energii, je ale rozložena do několika kol (kolika záleží na uživateli) zranění za kolo je tedy energie/počet kol

2. úroveň: Obsahuje silnější výboje, řetězové výboje a aury.

Silnější výboje: silnější jednorázové výboje, jejich síla je rovna reiriaku/3 + energie je li síla větší než síla zasaženého v příším kole bude mít Bč menší o tolik kolik je energie vložená do techniky/3

Řetězové výboje: výboje schopné přeskočit z jednoho nepřítele na druhého, každého zraní za reiriaku/4+energie/počet nepřátel.

Aury: Vytvoří kolem těla, nebo zbraně atd. soustavu elektrických výbojů, jejich síla je energie+ reiriaku/4 překoná li tato síla úroveň soupeřovi síly, je paralizován a jeho Bč se sníží o tolik bodů kolik činí tento rozdíl.

3. úroveň obsahuje nejmocnější silné výboje, vlny a průbojné výboje

Silné výboje: Nejsilnější forma výboje, jeho síla je reiriaku/2+ energie, překoná li hodnotu síly sníží Bč o tolik bodů kolik do útoku vložil energie

Vlny: Nejrůzněji tvarované vlny elektrické energie, mají větší šanci na zásah než výboje ale jsou slabší jejich síla je reiriaku/2 + energie

Průbojené výboje: Velice koncentrované elektrické výboje určené k prorážení pevných překážek jejich síla je reriaku+ energie.

Časoprostor
Tyto techniky obsahují převážně velmi slabé útočné techniky, na druhé straně obsahují jako jediné velmi mocné léčivé techniky a obrané techniky.

1. úroveň Obsahuje slabé útočné údery, štíty a hojení

Údery: Slaboučké údery pomocí prostorové manipulace zraňující za tolik kolik činí hodnota jejich energie.

Štíty: Obstojné prostorové štíty pohlcující tolik energie kolik činí reiriaku/4 + energie

Hojení: Velice užitečná schopnost hojící tolik životů kolik činí energie na ně použitá, je schopna probrat i z bezvědomí.

2. úroveň: obsahuje slabší bariéry a léčení

Slabé bariéry: Obrané techniky které pohlcují útoky v hodnotě Reiriaku/2+ energie

Léčení: Velice užitečná shcopnost hojící tolik životů kolik činí energie+reiriaku/4, je schopna uzdravit i zmrzačení.

3. úroveň: Obsahuje bariéry a vyžší léčení

Bariéry: Obrané tachniky nejvyžší úrovně bránící za hodnotu reiriaku+energie krát 2

Vyžší léčení: Nejmocnější léčivá schopnost vůbec, vyhojí tolik životů kolik činí energie + reiriaku, je schopna oživit i 24 hodin mrtvou postavu.


Naposledy upravil Nernam dne Sun Jun 21, 2009 4:03 pm, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru Goto down
Nernam
Moderator
Moderator
Nernam


Poèet pøíspìvkù : 914
Join date : 04. 04. 09

PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Empty
PříspěvekPředmět: Re: PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU   PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Icon_minitimeSun Jun 21, 2009 3:55 pm

PŘÍKLAD TVOŘENÍ ZVLÁŠTNÍ SCHOPNOSTI A SÍLY
Rekněme že jistý člověk jménem Tobiáš má na první úrovni ještě tři nerozdělené body a rozhodne se je investovat do vzláštních schopností.

1) Jako první si pořídí Odpečetění reiriaku, aby tak mohl svou sílu volně používat a ovládat.
2) Za druhý bot se naučí zvláštní sílu, to bude vypadat takto:
Základní popis síly: Na boj proti Hollow zaměřená síla, způsobující velké zranění pomocí čistého reiriaku.
Jméno síly: Reiriaku Gun XD
Podstata síly: Destrukce
Seznam technik:
Vizuální podoba: Vytvoří z reiriaku velký perkusní revolver střílící střeli z Reiriaku.
Úroveň: 1

3) Zbívá mu poslední bod a tak se za něj naučí techniku pro svou zvláštní sílu. V seznamu dostupných schopností pro destruktivní sílu 1 úrovně se mu nejvíce zamlouvá pro jeho pistole schopnost střelby střel tvořených reriaku. Rozhodne se, že dá přednost možnosti vystřelit víckrát slabším útokem než ztratit veškerou energii kvůli jedné nepodařené střele. Vytvoří si tedy schopnost:
Jméno schopnosti: Reiratsu blast
Úroveň schopnosti: (Patří do 1 úrovně síly takže) 1
Základ síly: Střelba reiriaku
Síla: 1 (rovno potřebné energii)
Stojí energie: 1
Návrat nahoru Goto down
Nernam
Moderator
Moderator
Nernam


Poèet pøíspìvkù : 914
Join date : 04. 04. 09

PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Empty
PříspěvekPředmět: Re: PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU   PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Icon_minitimeSun Jun 21, 2009 4:09 pm

Lidé


Vysokorychlostní technika
Popis: I lidé se mohou naučit vysokorychlostní techniku podobnou Shunpu a Sonidu, je to pro ně však kvůli jejich fyzickým tělům nesmírně obtížné.
Požadavky: 1. úroveň: Rychost 10 2. Úroveň: Reiriaku 10 3. úroveň: Zvláštní schopnost 3 úroveň.
1. úroveň: Stojí 1 akci a 3 energie, přidává 1 bod Bč pro daný přízpěvek.
2. úroveň: Nestojí žádnou akci a 2 energie, přidá 2 Bč pro daný přízpěvek.
3. úroveň: Nestojí žádnou akci a 1 energii, přidá 3 Bč pro daný přízpěvek.

Další bojové umění, autorem je Shotjon, já ho jen upravil pro potřeby pravidel
Tae Kwon Do
Podmínky: 1. úroveň: Boj beze zbraně III, Obratnsot 2, Rychlost 2
2. úroveň: Boj beze zbraně III, Obratost 4, Rychlost 4
3. úroveň: Boj beze zbraně III, Obratnost 4, Rychlost 6
Techniky:
I. úroveň (cena = 1 bod za techniku dále se nezvyšují)
Úder loktem: Bojovník se přiblíží k enpříteli až na tělo, a udeří ho loktem letícím za pěstí, tím sníží destruktivní sílu úderu o 1, zato však zvíší svou šanci na zásah

Bleskový kop: Bojovník provede rychlý kop, který zvyšuje jeho šanci na zásah.

Kop kolenem: Bojovník se přiblíží, silně a bolestivě kopne protivníka kolenem. Ten má další bojovou sekvenci -1 BČ

Kop z otočky: Klasická otočka dodá momentum a sílu. Kop je veden na horní část těla, většinou na halvu. Silný úder, který dodá +2 k destrukci, bohužel otočka vás torchu vychýlí z rovnováhy a další kolo máte -2 Bč

Obranný postoj: Defenzivní způsob boje, protivník stojí a je připraven bránit se protikopem zvedá šanci na obranu, ale snižuje šanci na zásah

II. úroveň (cena = 3 body za techniku dále se nezvyšují)
Smršť kopů: Bojovník se vrhne v před a zasype protivníka mnoha a mnoha kopy tím ho vychyluje z rovnováhy a nedává mu čas zaútočit. -2 do Bč protivníka, jedná se však o velmi namáhavou techniku stojící 1 bod energie

Vykopnutí zbraně: Úspěšný útok vykopné nepříteli zbraň z rukou avšak nezpůsobí žádné zranění.

Stále v pochybu: Bojovník se nezastavuje, poskakuje na nohou a skoro tančí kolem protivníka. Bojovník je díky tomu rychlý a těžko k zasáhnutí, stále se pobybuje z místa na místo. +2 do obrany, stojí 1 bod energie na dvě kola

III. úroveň (cena = 5 bodů za techniku dále se nezvyšují)
Kop z výskoku" Bojovník se rozeběhne, vyskočí a silně kopne nepřítele. K síle jeho kopu se přidá i celá váha jeho těla. +3 do destrukce, nezasáhne li však, je kvůli velké síle kopu sám zraněn za 3 životy
Bleskové reflexy: Dlouhá doba tréningu tě naučili všímat si všeho a regovat rychleji jak kočka. Zvedá šanci se ubránit nepřátelskému útoku.


Quicni

Řád lučištníků Quinci, zkráceně jen Qunci je lidský klan lovců hollow, který v boji používá jako zbraň pouze luk a šípy, ovládají i jistou formu "svaté" magie. Po masakru způsobeném shinigami jich již moc nezbylo a přeživší jedinci tak získali silnou averzy vůči shinigamim Jejich síla je značná, často se rovnají i slabším shinigami, ale na úroveň Kapitána se dostanou jen zřídka. Jejich nevýhodou je taktéž to, že používají předem dané a předdefinované schopnosti takže nemají nepřítele čím překvapit, na rozdíl od obyčejných lidí, kteří používají co jedinec to jiné techniky. Navíc mohou požívat i obecné a bojové schopnosti z arzenálu lidských dovedností, jejich vlastní a jedinečné schopnosti se dělí na Reiriaku, Magii, Luk a Speciální.

Reiriaku
Přestože jsou silní, stále se jedná o obyčejné lidi, takže jejich schopnost vytvářet a kontrolovat reiriaku je silně omezená. Přesto však mají jednu schopnost, které jim na rozdíl od lidí umožňují posílit své reiatsu.
Quinci mají automaticky schopnost odpečetění reiriaku

Uvolnění Reiatsu
Podmínky naučení: 1. úroveň: reiatsu min 5
Popis: Umožňuje jednou za souboj dobýt svou energii pomocí svého reiriaku.
1.úroveň: Z onoho dobytí získáš reiriaku/2 energie
2.úroveň: Z onoho dobytí získáš reiriaku=energie
3.úroveň Z onoho dobytí získáš reirikau+5 energie
(a to i nad maximální hodnotu energie

Magie
Magie Quinci je zcela jiná než ta, kterou používají shinigami. Přestože se jedná o dosti mocná kouzla, používají je Quinci jen zřídka a to převážně tehdy, přišli li o velkou část své síly. Vzhledem k tomu že jsem líný a pochybuji že za Quinci bude vůbec někdo hrát, tak zde žádná kouzla uvádět nebudu (zatím) a dopíšu je podle vašich návrhů, nebo až se někdo rozhodně za Quinci hrát.
Návrat nahoru Goto down
Nernam
Moderator
Moderator
Nernam


Poèet pøíspìvkù : 914
Join date : 04. 04. 09

PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Empty
PříspěvekPředmět: Re: PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU   PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Icon_minitimeFri Jul 03, 2009 11:23 am

FAJN, TAKŽE KAŠLU NA TO, PO TŘETÍ SEM SI SMAZAL HOTOVÝ PRAVIDLA A UŽ NA TO NEMÁM NÁLADU, TAKŽE SE PROSTĚ SICE ZAČNE HRÁD OD ZAČÁTKU, ALE STÁLE PODLE STARÝCH PRAVIDEL JÁ NA TO FAKT NEMÁM NERVY ANI ČAS, TAKŽE PROSÍM VŠECHNY KDO CHTĚJÍ HRÁT ABY SI "RESTARTOVALI POSTAVU" A PÍSLI MI PM KU, KDO TAK NEUČINÍ DO ČTRNÁCTI DNŮ, NEDOSTANE ÚVOĎÁK A SMÁZNU MU POSTAVU
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content





PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Empty
PříspěvekPředmět: Re: PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU   PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU Icon_minitime

Návrat nahoru Goto down
 
PRAVIDLA PRO VYTVOŘENÍ CHARAKTERU
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» ČISTKA CHARAKTERŮ
» Návrh na vytvoření pravidel schopností

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Bleach Game :: Role Playing Game :: Charaktery-
Přejdi na: